Når smådronninger oppretter FB-grupper om corona-spørsmål og samtidig velger å både skjule og omdefinere livsviktig fakta-basert informasjon.


Giving Us Idiots More Credit than We Deserve — Development Research  Institute

Jeg kunne lett ha latt dette passere, hvis det ikke var snakk om en gruppe med langt over 3000 medlemmer: Fakta for gjenåpning av Norge, der Hilde Serena Maxwell er hoved-admin.

Bakgrunn: Siden gruppa har mange medlemmer som kunne nås, la jeg inn min siste post med følgende utdrag synlig:

Line Vold FHI 6 mai 2021: «Ved nRNA-vaksinene (Pfizer og Moderna) er det ikke mistanke om bivirkninger. Det er ingen indikasjoner på at man ikke skal ta vaksinen om man har høynet risiko for blodpropp»! – Risk Assessment Committee (PRAC) 3.-6. Mai 2021 on Comirnaty Pfizer: «Trombose med trombocytopeni syndrom vil legges til som en ‘viktig identifisert risiko’ i risikostyringsplanen for vaksinen«. Over kun en drøy 4-måneders periode, har 33 personer blitt blinde, 60 kvinner har spontanabortert, to med døden til følge, 80 har fått myokarditt, 16 med døden til følge, 28 har fått Guillain-Barre, 2 med døden til følge – alle etter å ha tatt vaksinen, og det bare fortsetter:

https://sommer17.wordpress.com/2021/05/07/fhi-line-vold-er-en-livsfarlig-logner-advarsel/

Overskriften til min post, gikk altså slik: «FHI Line Vold er en livsfarlig løgner! Advarsel:»

Men HSM skrev imidlertid flere oppdateringer på fellesveggen uten å ta med posten.

Derfor anførte jeg:
Jeg forstår ikke hvorfor dere ikke tar inn min siste post om Line Vold. Det er INTET der som sensuren kan ta, siden alt er dokumentert med MSM-lenker!

Hilde Serena Administrator – Jeanine Horntvedt: hei, takk for at du spør!! Det er flere grunner til akkurat det innlegget der ble slettet. Den faller utenfor retningslinjene våre. overskriften i artikkelen litt voldsom og dermed polariserende, det er en «ikke-anerkjent uoffisiell» nettside/en blogg, og og vi har hatt veldig mange innlegg om vaksine i det siste, så vi ønsker at disse skal postes i samleposten, sjekk kunngjøring fra idag 🙂 hvis du mener dette er relevant for «gjenåpning av Norge» kan du poste den der 🙂❤ ·


Jeanine Horntvedt – Hilde Serena:
Jeg forstår ikke at du omtaler min blogg som en «»ikke-anerkjent uoffisiell» nettside/en blogg» – Jeg er utdannet bachelor i kultur og samfunnsfag ved UIO innenfor informasjon og kommunikasjon.

Hvis du ikke OPPFATTER at det jeg fremhever i posten kan etterprøves på alle punkt, og dreier seg om SIKKERHETEN til en svært sårbar del av befolkningen (jeg har selv samme sykdom som der løftes frem) – sett opp mot vaksinen, fakta som eksplisitt motstrider Volds «klarsignal» til å ta denne, så er det noe veldig galt fatt med din begrepshorisont.

Posten bør deles så vidt det bare er mulig!

Hilde Serena Administrator – Jeanine Horntvedt: jeg forstår din frustrasjon. Jeg mener verken å angripe din kompetanse eller blogg, som sagt handler det først og fremst om at det har vært for mange innlegg om dette temaet i den siste tiden. Kanskje den kan godkjennes om en stund når vi har fått fokusert på litt andre ting enn vaksinen en stund, prøv å poste på nytt senere, eller legg den i samleposten 🙂 men forstår du hva jeg mener når jeg sier overskriften er polariserende? Jeg ser i bloggen din at du tar opp flere ting, om det er interessant for deg å lage egne innlegg om interessekonfliktene som foreligger i vaksinesaken, feks, så er du velkommen til å poste dette. Bare husk at det må inneholde referanser, offisielle dokumenter el.l. som understøtter påstander.

Jeanine Horntvedt – Hilde Serena: Jeg vil tro at du meget vel oppfatter den alarm som postens innhold bringer til veie. Harselas og kverulering er ikke veien å gå. Jeg stiller store spørsmål ved din rolle som administrator, og registrerer at du ikke ønsker å informere gruppas over 3000 medlemmer om de alvorlige konsekvenser som nå kan ramme store deler av befolkningen etter vaksine, på bakgrunn av katastrofal villedning fra FHI. I stedet velger du så sleskt å påstå at jeg kun er ute etter å «tute eget horn» og insinuerer at jeg ikke har linket til relevante referanser i min post. Da tar jeg dette ad andre veier.


Mens jeg skriver, legger HS inn et svar til:

Hilde Serena Administrator – Jeanine Horntvedt: hva jeg mener med offisielle nettsider tror jeg du skjønner om du tenker etter.. uansett hva din kompetanse er, så har ikke en blogg den samme tyngden som en offisiell nettside for msm eller andre, større institusjoner som vi først og fremst bruker her. Når vi får inn slike innlegg som ditt, krever det svært mye av oss; vi må gå gjennom og sjekke kilder, hvilket er ressurskrevende, og da må det i alle fall være relevant for gjenåpning av Norge. Vi kan ikke gå etter alle tekster i sømmene og gjøre søk på internett for å sjekke at alle fakta påstander i en blogg stemmer. Ser vi at det ligger seriøse kildehenvisninger i artikkelen er det lettere å publisere. (og nå sier jeg ikke at du IKKE har dette i din blogg, jeg har ikke gått den etter i sømmene)

Jeanine Horntvedt – Hilde Serena: Jeg går ikke inn i noen ytterligere ørkesløs debatt med deg her inne, men ønsker kun å si at jeg er sjokkert over din håndtering!

Sitat: Hilde Serena Administrator «Kjære medlemmer som har fått sitt innlegg slettet av oss ❤ beklager, sensuren er streng, FB truer med utvidet sensur, her ser dere litt av det.»

– Det er slett ikke FB som sensurerer, det er du selv som besørger det. Men kjekt å ha FB å skylde på for din seleksjon. Den ene mld. fra FB som du her har vist, er nettopp det – ET eksempel. Og begrunnelsen var «feilinformasjon». I min post er lett å konkludere med at ingen informasjon er feil, det går an å sjekke på under 3 minutter, så en «ressurskrevende gjennomgang» er slett ikke et tema!

Det interesserer altså HSM midt i ryggen at hennes medlemmer på gruppa hun har startet, ikke gjøres kjent med at graverende tilbakeholdelse av kritisk viktige opplysninger i forbindelse med vaksinen kommer med påregnelige konsekvenser – å kunne lede til potensielle dødsfall blant tillitsfulle mennesker som følger direktoratets råd.

Viktigere å kaste inn en haug med vikarierende motiver, og hersketeknikker med infantil trenering.

Og hennes innledende –«overskriften i artikkelen litt voldsom og dermed polariserende» – hva gir du meg.

– Når hovedsaken dreier seg om liv og død!

Kan være et bilde av en eller flere personer og tekst som sier 'WORLD WIDE DEMONSTRATION 2.0 EIDSVOLL PLASS SATURDAY 17 PM 15.05.2021 UNENC Rode Leer'

Stor takk til FB-gruppa Røde Luer som godkjente min post, og som forøvrig målbevisst og saklig har arrangert demonstrasjoner mot coronatyrraniet i Oslo i flere måneder nå, hvis innsats har blitt omtalt av flere Nyhetsredaksjoner!

Jeg rotet litt med hvor jeg hadde postet innlegget etter å ha gått inn og svart på en rekke andre henvendelser utenom dette tema, så når jeg gikk inn igjen, takket jeg først «Stop Lockdown now»!

Feiltakelse!

Oppdaget det, og la inn rettelse:

Jeanine Horntvedt Stop Lockdown Now

7 min  · Hei, jeg fant ingen personlig innboks, så søker oppklaring på følgende spørsmål her – Jeg sendte dere nylig dette innlegget, og anførte: Takk for at denne gruppa ikke sensurerer innlegg som dokumenterer informasjon som dreier seg om liv og død, lik som her:

Når smådronninger oppretter FB-grupper om corona-spørsmål og samtidig velger å både skjule og omdefinere livsviktig fakta-basert informasjon.… Se mer

  • RETTELSEN – minutter etter: Det viste seg at jeg hadde koblet feil, det var Røde Luer- gruppa som hadde tatt innlegget inn. Så jeg spør derfor – velger dere å poste innlegget her?
Når smådronninger oppretter FB-grupper om corona-spørsmål og samtidig velger å både skjule og omdefinere livsviktig fakta-basert informasjon.

Tilbakemelding fra administrator i Stop Lockdown Now:

Hei Jeanine. Vi er utsatt for akutt fare for stenging av gruppa grunnet sensur. Vi kan ikke legge ut annet enn 100% sikre kilder. Forøvrig ser vi det ikke som vår oppgave å drive bakvaskelser av gruppeledere for andre grupper vi ikke vet noe om (sitat slutt)

Det er ignorante drittunger som regjerer banen nå. Sterkt bekymringsverdig.

Å fokusere på «bakvaskelser» når realitetene er at en gruppe med over 3000 medlemmer (i første rekke) skjermes fra å konfronteres med kritisk viktig informasjon vedr. sykdomstilstander som kan medføre dødsfall ved vaksine.

Overnevnte livsviktige realiteter underslås også fra denne FB-gruppen, som har hele 7500 medlemmer!

Men Røde Luer igjen, har 4,3 medlemmer, så varslet er allerede bredt kringkastet – og jeg håper – langt nok!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Stop Lockdown brøt samarbeidet med Advokat Erlend Efskind slik jeg har forstått det, og engasjerte i stedet Advokat John Christian Elden for å føre saken – denne gang om coronasertifikat!.

Legg igjen en kommentar