Jeanines Blogg. Når offentlig sektor misbruker makt.

Nav og myndighetsmisbruk

Sosialtjenestens mordforsøk satt i perspektiv:


 

På de to første bildene bildet vises et lite utvalg av maten jeg svært sjelden kan ta meg råd til å spise her jeg har hypertensjon essensiell på 9. året, siden essensielle oljer, fisk, rent kjøtt, karbonadedeig, kylling, nøtter, grønnsaker, frukt og bær m.m. er dyrt.
Dette er altså matvarer jeg skulle ha spist HVER DAG for at mine allerede alvorlige sykdommer ikke skal progrediere og lidelser unngås, men som jeg kun har råd til å anskaffe ca. en uke i måneden komprimert!
Jeg har også diabetes og har fjernet halve skjoldkjertelen pga. svulst, i tillegg til at jeg har ca. 9 andre fysiske sykdommer.:
Msn Livsstil 07.07.2017: Hvordan forhindrer man høyt blodtrykk?
Det finnes ingen mirakelkur mot høyt blodtrykk.
Det finnes medisiner som senker blodtrykket, men med mindre du følger opp dette med en bedring av livsstilen din, vil disse gi liten eller ingen effekt.
Så det beste du kan gjøre er å komme deg opp av godstolen og legge om til et sunnere kosthold!
http://www.msn.com/nb-no/helse/health/har-du-h%c3%b8yt-blodtrykk/ss-AAooBLO?li=BBr5KbM#image=6
Det har altså sosialtjenesten i to bydeler nektet meg konsekvent gjennom hele 9 NI ÅR, hvilket er nøyaktig samme tidspunkt som sykdommene oppstod!
De har hele veien holdt meg flatt nede på – og langt under aller minste grunnmal sosialhjelps norm, i tillegg til at begge kontorene, sosialsjefen på siste kontor og hans underordnede samkjørt har gått sammen om å kneble mine vitnesbyrd om deres graverende forbrytelser i offentlig tjeneste på blogg!

 

 

 

Les hva jeg nylig har skrevet om dette her:
Sosialsjefens trusselbrev – spesifisering: (utdrag)
Politikeren (etter å ha bekreftet at hun hadde lest GODT igjennom min sak):
Så gale som dette her, har`kje eg vært borte i! Her er det altså personforfølgelse, rett og slett. Det er heilt GRUSOMT å lese – eg synes det er helt forferdeleg! Det er personforfølgelse og rovdrift på et menneske!
http://bit.ly/2suYLMu
VARSLING – Sosialtjenesten: Slett all negativ omtale av Nav og andre samarbeidspartnere på nettet umiddelbart!
http://bit.ly/2ti1HyV

 

JEANINE

 

Jeg skal ikke leve så lenge som normalt friske mennesker.
Jeg er 55 år, og i snitt skal de som har sykdommer som jeg leve til ca. 72 år, hvis de vel og merke får leve normalt med optimale midler for sykdommer til rådighet.
Jeg kan dø i dag, i morgen, om et, to eller ti år eller så, siden sosialtjenesten har opprettholdt sitt trykk overfor meg som har påført konstant stressbelastning ved stadige avslag som jeg må påklage, og igjen overklage osv.osv. i tillegg til at jeg langt fra har tilstrekkelige midler til rådighet for mine sykdommer, hvis medisindoser jeg har vært nødt til å fordoble – hver i sær hele 4 – FIRE GANGER i løpet av alle disse årene!
Høyt kolestrol har jeg også fått for ca. 2 år siden, og hvis man tar høyt blodtrykk, høyt kolestrol, høy alder og diabetes og legger sammen, så kan man jo beregne resultatet selv.
Flere leger har slått fast på papiret at sosialtjenestens forbrytelser i offentlig tjeneste er livstruende og lovstridig. De har benyttet seg av eksakt disse termene.
Hvordan det gikk?
Ingen ord vil være tilstrekkelige her, så jeg benytter meg rett og slett av følgende illustrasjon på deres respons:

 

PEEEEEEEEE

Og jeg benyttet meg av denne symbolikken vedr. sosialtjenestens forbrytelser i offentlig tjeneste her:
Statens Helsetilsyn legger lokk på varsling om alarmerende forhold (utdrag):
For sammenlikning så alle virkelig oppfatter hvor spektakulære avvikene fra forsvarlig tjenesteutøvelse virkelig er, drar jeg en parallell til det følgende som viser at tilsvarende gjengjeldelser som Sosialtjenesten anvender overfor meg, ville falle under krigsforbrytelser og blitt straffet som sådan, var vi i krig:
Kapittel 16. Folkemord, forbrytelse mot menneskeheten og krigsforbrytelse
For krigsforbrytelse straffes den som i forbindelse med en væpnet konflikt:
b. benytter utsulting av sivile som stridsmetode ved å frata, unndra eller nekte dem tilgang til mat eller gjenstander som er uunnværlige for at de skal overleve eller i strid med folkeretten forhindrer hjelpeforsyninger.
http://bit.ly/1UPjmUa
Nekt av bistand til livsnødvendige medisiner og forsvarlig kost fra saksbehandler Line Tunsve skal sanksjoneres like hardt som var det en ansatt ved et sykehus som nektet å gi insulin eller tabletter til diabetessyk pasient, for i prinsippet avviker ikke dette en tomme fra den bistandsplikt de begge har overfor hjelpeløse borgere!
Sosialsjefens ignorering og fravær av inngripen overfor avviket likeså!

http://bit.ly/28THamH

 

Politiker Karin Andersen stadfestet for hele 11 år siden i art.:
Nettavisen 13.07.2006: Topp-politiker sultet på sosialhjelp
Ingen klarer å leve på 4270 kroner i måneden. Det vet jeg, for jeg har prøvd, sier hun (…)
Andersen erfarte også at det er så å si umulig for personer med dårlig råd å leve sunt.
– Jeg måtte knipe inn på sunn mat, som ofte er dyrere enn usunn mat. Det er jo ikke anbefalelsesverdig å leve på grøt og medisterkaker.
Fem frukt eller grønnsaker om dagen, som helsemyndighetene anbefaler, fikk jeg heller ikke råd til, sier hun.
http://bit.ly/dmy6yx

 

ABBB
Nettavisen 14.07.2006: Fattige får 2540 kr for lite
SV-er måtte gi opp sosialstøtte-forsøk
I et intervju med TV 2 Nettavisen torsdag fortalte stortingsrepresentant Karin Andersen (SV) at hun selv hadde prøvd å leve på sosialstøtte, og at det ikke var mulig å leve for 4270 kroner etter at husleie og strøm er betalt.
Det er opp til kommunene å bestemme hvor mye sosialstøtte de vil gi, men myndighetene har gitt en nasjonal, veiledende norm for en minstesats på 4.270 kroner per måned (…)
Samtidig har Sifo regnet ut at en nøktern livsstil koster minimum 6.810 kroner per måned for en enslig mann mellom 20-50 år i Norge uten bil.
Kvinnene er litt billigere i drift, de kan klare seg med 6.650 kroner.
Sifo skriver på sine hjemmesider at budsjettet er beregnet på hushold som allerede har et rimelig forbruksnivå, og passer ikke for folk i etableringsfasen.
http://bit.ly/b8Ftk6
– Altså den samme sum for hele 11. år siden enn den jeg mottar i dag 2017 etter SIFOs standard!!
Den har kun økt med i underkant av hundre kroner i løpet av drøye et helt decennium!
ATEE
Les forøvrig mer om «økningen» av minste flate grunnmal sosialsatser oppgjennom årene her:
Eldre, syke og funksjonshemmede holdes nede på avlivingssatser. Om politikeres ignorering av indirekte mordforsøk (utdrag):
I år 2001 – for hele SEKSTEN år siden, ble The Bleeding Obvious stadfestet, og jeg minner i denne forbindelse om at minste flate sosialhjelp grunnmal som sosionomene ulovlig har holdt meg nede på (og langt under) i hele ni år –  trass eksplisitt lov- og regelverk som understreker at eldre og syke skal løftes opp på et forsvarlig økonomisk nivå, i dag er pålydende ca. kr. 6700,- DVS:
Kun 1650,- ETTUSENSEKSHUNDREOGFEMTI kroner mer per måned, hele 16 år etter!
MORDERE!: (…)
http://bit.ly/2rnDD9r

 

 

 

Et lite knippe andre relevante poster:

Seksjonssjef Randi Trøeng (Nav sosial) utøver fremdeles forsettlig psykisk vold og setter liv og helse i fare
http://bit.ly/2hgspje
Politi på Nav St.Hanshaugen 11 april 2017
http://bit.ly/2oFnTkq
Line Tunsve ved sosialtjenesten iverksatte den endelige dødsdommen for meg i juni 2016:
http://bit.ly/2bBsNFo
Hvordan står det til med helsen til varslere her i landet?:
http://bit.ly/2rlXj27
Sosialtjenesten: Nødhjelp avslås konsekvent – for det ligger i vårt mandat!
http://bit.ly/2qChkfR
Fylkesmannens lovbrudd
http://bit.ly/1XZJJLF
Helsetilsynets lovbrudd
Listen over alle bloggposter:
http://bit.ly/1bdbsCq

 

 

Legg igjen en kommentar

Follow Jeanines Blogg. Når offentlig sektor misbruker makt. on WordPress.com

Poster

juli 2017
M T W T F S S
« Jun    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 1 004 andre følgere

