Jeanines Blogg. Når offentlig sektor misbruker makt.

Nav og myndighetsmisbruk

Hadia Tajik – Arbeiderpartiets mektigste kvinne


 

INNOCENT
Hadia Tajik på sin FB-side 09.04.2016: I dag er eg på Årsmøtet til Nord-Trøndelag Arbeiderparti. Her sa eg frå talarstolen:
(…) Jeg er ikke fremmed. Jeg er født i Norge. Store deler av mitt voksne liv har handlet om å stå til tjeneste – for Norge.
Når jeg en dag dør blir jeg gravlagt – i Norge.
Det jeg utsettes for er ikke fremmedfiendtlig. Det er bare fiendtlig.
Det same sa eg i eit føredrag på Litteraturhuset i fjor haust, og på landsstyremøtet på onsdag denne veka
Jeanine Horntvedt
Jeanine Horntvedt Tajik, du skriver bl.a: «Jeg er ikke fremmed. Jeg er født i Norge. Store deler av mitt voksne liv har handlet om å stå til tjeneste – for Norge. Når jeg en dag dør blir jeg gravlagt – i Norge.»
Kan du da svare på om du ønsker å gravlegges på norsk eller muslimsk kirkegård – når den tid kommer?:
IFinnmark 20.08.2014 – Får muslimsk gravplass
«Ifølge muslimsk tro kan ikke muslimer gravlegges sammen med andre religioner. «

http://bit.ly/1N2k0O1
Ulf Hussein Sufi Knudsen Norsk eller muslimsk kirkegård ? Hallo ?

 

Jeanine Horntvedt
Jeanine Horntvedt DEL av kirkegård – for å gi det inn med teskje:
Aftenposten innsikt 05.05.2012 – Mer toleranse for de dødes tro.
«Her er gravplassen vi har spesielt for muslimer», peker kirketjener Sven Erik Skarateppen i Kongsvinger kommune (…)
På den muslimske delen av gravplassen står gravstøttene i en annen retning enn på resten av området.
Muslimene skal ligge på sin høyre side i graven, med ansiktet vendt mot Mekka, og hodet mot gravstøtten.
Dette er en annen retning enn den kristne varianten, der man ligger på ryggen med bena mot øst, og med bena mot gravstøtten, forklarer Lindalen.
Han legger til at dette henger sammen med ideen om at Jesu gjenkomst vil skje fra øst.
Muslimer graver dessuten igjen graven selv, og da er det Lindalen og Skarateppens ansvar å passe på at det er nok spader til de pårørende.
Selv om de nye lovendringene skal ta hensyn til alle religioner, er det særlig muslimer dette i dag i praksis vil gjelde.
http://bit.ly/1SabJdf

 

Tove Enggrav
Tove Enggrav Hva har dette med denne saken å gjøre?

 

Jeanine Horntvedt
Jeanine Horntvedt Tajik påstår at hun er norsk. Akkurat HVOR norsk hun angivelig er når alt kommer til alt, er hva jeg problematiserer med mitt spørsmål.
Jeg viser forøvrig til Arild Pedersens påstander som jeg slutter meg til:
«Du tenker ikke som en etnisk Normann. Det kommer du aldri til å gjøre. Fordi du har vokst opp som muslim, vil alltid mye av din tankegang være styrt av det resten av livet. «

 

Tove Enggrav
Tove Enggrav Hun er kanskje en norsk muslim da, som mange andre.

 

Jeanine Horntvedt
Jeanine Horntvedt Rettelse – hun er en muslim som er født i Norge, og som lenge har vært i besittelse av stor makt.
Arbeiderpartiet er ikke ved makten nå, men ved neste Stortingsvalg som meget vel kan gå filleveien, vil Tajik være den mektigste tullingen på tronen.
Når dette spørsmålet da kommer opp igjen, behøver man ikke en krystallkule for å begripe hva utfallet blir.
Uansett, har Tajik et formidabelt, støttende og oppbakkende hoff, familie og nettverk forøvrig ved sin side allerede i dag og behøver slett ingen «trøst» fra saueflokken blant landets borgere.
Tybring Gjedde, Carl I. Hagen og andre voksne mennesker som har måttet stå av flere stormer, har aldri erfart denne massive unisone støtten fra politikere og makttopper generelt.
Men Tajik er en vakker muslimsk kvinne med store dådyrøyne, og har derfor bred appell opp mot det politisk korrekte Norge med sine frydefulle agitatorer som nå kan meske seg med en av årets største gavepakker!

 

Historiskebilder

Asker 19520617. Tre generasjoner fotografert sammen på Skaugum. Her ser vi (f.v.) kong Haakon prins Harald, og kronprins Olav. Foto: NTB arkiv / Scanpix

Herunder fremhever jeg en av mange gode betraktninger fra kommentarfeltet i kronikken: «Unnskyld, Hadia Tajik!»
John-kyrre Fjeldvik:
Tenk deg at dette var iskaldt kalkulert fra strategene i Arbeiderpartiet.
De ville ha et sånt oppstuss, nettopp for at alle etterpå «skal synes synd på» Hadia, og dermed legge diskusjonen ned.
Mye vunnet for Arbeiderpartiet, som vil sparke kongen ned fra tronen og sette inn en politiker i stedet.
Selvsagt en fra AP.
Og tro ikke løsningen blir verken billigere eller bedre. En politiker som landets øverste er fjernt unna vår folkelige konge (…)
http://bit.ly/1VfXVhH
SORRY

Les gjerne min reaksjon på selve kronikken:
Hadia Tajik – Unnskyld! (utdrag):
Røines patetiske retrett, er nær opp til det mest hyklerske blendverk og taskenspill som jeg noensinne har bivånet.
http://bit.ly/1qfrFht

 

Tove Enggrav
Tove Enggrav Vil det si at du mener at man ikke er norsk selv om man er norske statsborgere?

 

Jeanine Horntvedt
Jeanine Horntvedt Enggrav – Må du oppfatte skriften riktig!:
En muslim er en muslim er en muslim!
Vedkommende blir da for f*en ikke automatisk kristen og absorberer våre religiøse grunnverdier gjennom lufta og drikkevannet bare fordi han/hun mottar/har norsk statsborgerskap – hva er det du prater om?

 

Tove Enggrav
Tove Enggrav Svada, og dette er min siste kommentar.

 

Jeanine Horntvedt
Jeanine Horntvedt Med dette meningsløse tilsvaret, bekrefter du at du vitterlig er i besittelse av en ekstremt begrenset forståelseshorisont.

 

Kristine Melby
Kristine Melby Så man må være kristen for å være norsk nå da eller ?

 

Jeanine Horntvedt
Jeanine Horntvedt DER startet trollingen ja!

 

Aina Andersen Lunde
Aina Andersen Lunde – Jeanine Horntvedt Alle partier har muslimer ikke bare AP, Høyre,til og med FrP som er så i mot de.

 

ABEVE
Jeanine Horntvedt
Jeanine Horntvedt Ja, jeg er særdeles godt kjent med det:
Flere Muslimer blir ordførere og ministre her i landet, krav om oppheving av Kongens bekjennelsesplikt, og avkristningen av Norge (utdrag):
Innvandrerne kuppet Ap Oslo
11 av 20 Aps bystyremedlemmer i Oslo de neste fire årene har innvandrerbakgrunn (…)
Valgforsker Tor Bjørklund mener at innvandrere systematisk stemmer opp sine egne.
http://bit.ly/1QMEKqt
Men her handler det altså om avisenes fronting av at Tajik vil fjerne Kongen, og hvis du leser tidligere kommentar fra meg, så viser jeg til at det er hun som vil sitte med makten og bukten i begge ender om det blir Regjeringsskifte:
VG 07.04.2016 – Ap-Tajik vil fjerne Kongen … men nekter å svare om sitt konge-nei
Arbeiderpartiets nestleder Hadia Tajik (32) og over 80 prosent av den yngre Ap-gruppen på Stortinget vil forkaste Kongehuset og innføre republikk i Norge.
Nå er hun Arbeiderpartiets mektigste kvinne (…)
http://bit.ly/1Xjlggn

 

Egil Wiksten Holgersen
Egil Wiksten Holgersen  Jeanine, siden jeg er ateist og utmeldt av kirken… er jeg ikke norsk?

 

Jeanine Horntvedt
Jeanine Horntvedt Jeg forholder meg ikke til infantile slengbemerkninger i diskusjoner. Du forstår meget vel at dette ikke hører under kjernen i problemstillingen!

 

Dag Roar Brunzell-pedersen
Dag Roar Brunzell-pedersen Her kommer trollet nr. 2. – Er Ateist. Født i Norge.og begge mine foreldre var norske. Begge var kristne. Langt bak i slekten er det svensker, dansker og tyskere. Slik det er for normenn flest. Så dersom om jeg konverterte til muslim tro, så er jeg ikke lenger norsk? Du nevner «våre» religiøse grunnverdier. Ja, for kristne/kristendommen har jo vært så himla mye rettferdig gjennom tidene. Du burde åpne historie bøkene, å lese om all jævelskapen som er blitt utført i Guds navn.

 

Jeanine Horntvedt
Jeanine Horntvedt Neida, du er slett ikke «trollet nr. 2», du er «avsporeren»!
Gro Elin Hansen
Gro Elin Hansen  Hvorfor er dette relevant? Hvorfor bruker du energi på dette?
Jeanine Horntvedt
Fredrik Mellem
Fredrik Mellem  Jeg er født og oppvokst i Norge. Mine forfedre er av norsk etnisk opprinnelse så langt tilbake jeg kjenner til. Jeg er ganske sikker på at jeg tenker som en nordmann. Jeg vil ha meg frabedt at folk som Jeanine Horntvedt definerer hva det innebærer å tenke som en nordmann. Hvor kommer forresten det ikke helt norskklingende fornavnet fra? (sitat slutt)

Grasnautet er bekymringsverdig nok leder for Styret i Oslo Arbeidersamfunn:

http://osloarbeidersamfunn.no/?ref=checkpoint
Jeanine Horntvedt
Jeanine Horntvedt Mellem: Jeg er overrasket over at du som er leder for Styret i Oslo Arbeidersamfunn åpenlyst velger å harselere med folk.
Hvis dette ikke er trolling og harselas, avslører du deg som direkte tilbakestående.
Begge deler er like ille.
Men jeg vet jo at det sitter mange udugeligheter i styre og stell.
Dessverre.
Jeg er helt norsk hvis det overhodet skulle ha noe med saken å gjøre her du roter deg fullstendig bort på viddene.
Jeg er dypt rystet og direkte frastøtt over at det vil være en muslim som evt. skal ha tungen på vektskålen hvis Arbeiderpartiet skulle komme til makten for å fjerne vårt lands Konge.
Min far tjenestegjorde under Kong Haralds bestefar:
Min far var yrkesbefal, og på kompanibildene står han rett under H.M. Kong Haakon
http://bit.ly/aHd8Mo

 

 

Det er signifikant forskjell på borgere her i dette landet – hvilke som har «nytteverdi» og hvilke som skal forbigåes i stillhet, og regelrett knebles. Pressens Vær Varsom- Plakat er et formidabelt hån mot de av landets borgere som ikke nyter godt av kjendisstatus i diverse fora:
Om å fjerne Kongen – Diskusjonen
http://bit.ly/1VnMCVf
Tilhørende Post:
Kongen er den som aldri vil la sitt folk i stikken
Hadia Tajik – Unnskyld!:
Røines patetiske retrett, er nær opp til det mest hyklerske blendverk og taskenspill som jeg noensinne har bivånet.
http://bit.ly/1qfrFht

 

 

STATISTILL FLYKTNINGER SYRIA

LES OGSÅ:

SLEEPER CELLS

Flere Muslimer blir ordførere og ministre her i landet, krav om oppheving av Kongens bekjennelsesplikt, og avkristningen av Norge (utdrag):
http://bit.ly/1QMEKqt
Nettavisen 15.09.2011 – Innvandrerne kuppet Ap i Oslo
11 av 20 Aps bystyremedlemmer i Oslo de neste fire årene har innvandrerbakgrunn (…)
Valgforsker Tor Bjørklund mener at innvandrere systematisk stemmer opp sine egne.
Nettavisen 14.04.2015 -Ap importerer flere velgere
Norge har nå rundt 310.000 utenlandske statsborgere med stemmerett her i landet.
Arbeiderpartiet vinner mest på velgerimporten.
– Det har nok med å gjøre at mange av disse oppfatter venstesiden forsvarer utsatte flyktningegrupper mer enn høyresiden, sier valgforsker Johannes Bergh ved Institutt for samfunnsforskning til Finansavisen.
– I Norge har særlig Arbeiderpartiet fått mange velgere herfra, mener valgforskeren (…)
ISLAMnn

ÅRET ER 2004! – Idag.no 07.08.2004: Hvordan vil det politiske islam erobre verden?

I motsetning til norske journalister har Europa-korrespondenten til The Times gått til kildene og sjekket hva som sies i islam selv.
Hvorfor må vi diskutere det politiske islam?
Svaret på dette er ganske enkelt.
I omtrent alle muslimske land er det dødstraff eller trussel om dødstraff om en muslim blir kristen.
Og ifølge en NTB-melding kan muslimene få flertall i Europa alt i vårt århundre. Derfor må vi diskutere islam (…)
I store deler av islam anser en bruken av muslimsk innvandring som en måte å få kontroll over Vesten på. Sier The Times-korrespondenten. (…)

Vi skal altså «ikke nødvendigvis» erobres med armèer (…)

Vi vet at ekspertene nå mener at med dagens demografiske utvikling, kan muslimene være i flertall i Europa ved slutten vårt århundre (NTB-melding, basert på orientalisten Bernard Lewis).

http://www.idag.no/ledere-oppslag.php3?ID=5487

EINAR THO

Når sjefsredaktører mister hodet
http://bit.ly/1Mgsn2w
Lars Gules feige, lumske og tarvelige opptreden
bit.ly/1TQe7UJ
Charlie Hebdo og medias strategiske påvirkning, setter verden i brann!
http://t.co/OTmgelMZOf

FREDRIK

En underlig debatt med nyhetsanker Fredrik Solvang:
https://t.co/hT9bhhRxci
Lydoppak med VGs godt lønnede og partiske skjøge – Hanne Skartveit
bit.ly/1Y1vFha
Landssviket – Samlede nyheter Del 4
«En moralsk korrupt politisk elite, en afstumpet og løgnagtig journaliststand og et kulturslæng i bred almindelighed desforuden er, hvad der skulle til for at smadre et af verdens mest velfungerende lande på ca. 40 år.»
bit.ly/25BHzU2
Landssviket – Samlede nyheter Del 3
bit.ly/1oTSec9
Landssviket – Samlede nyheter Del 2.
http://bit.ly/1OfTpfi
Landssviket – Samlede nyheter Del 1.
http://bit.ly/1MRdYzx

BELLES

Norsk presse tilbakeholder sentrale fakta om migrantene – borgerne må ty til bl.a utenlandske medier:
http://bit.ly/1UPrmCv
Norge er medansvarlig – Fakta som ligger til grunn for den store innvandringen
http://bit.ly/1F43hq6
Europa – den “nyttige idioten” (Flyktningdebatten)
https://t.co/bUnIdydFuR
EU-presidentens budskap til Migrantene: «Hold dere unna»!
bit.ly/1TwBvIO
Flyktningstrømmen i et rasjonelt perspektiv
http://bit.ly/1Nkt8uK
Det her er Tredje Verdenskrig
LISTEN OVER ALLE BLOGGPOSTER
http://bit.ly/hwKs7V

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den april 10, 2016 av i Nyheter, Nyheter&Debatt, Politikk, Politikk, Samfunn med stikkord , , , , , .
Follow Jeanines Blogg. Når offentlig sektor misbruker makt. on WordPress.com

Poster

april 2016
M T W T F S S
« Mar   May »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 934 andre følgere

