Nye Meninger og Vårt Lands sensur av etterprøvbart materiale fra «den svakere part» – Stortingsrepresentanter som lyver, skal beskyttes

  Jeg blir slettet direkte fra Nye Meninger og Vårt Land, når jeg siterer direkte fra lydopptak og avlører svært stygge løftebrudd fra en politiker med et bredt støtte- og maktapparat rundt seg. Med andre ord – påstander som er saklige og etterprøvbare: SLETTET FRA NYE MENINGER ETTER ET DØGN MED 1000 TREFF – OG… Les mer Nye Meninger og Vårt Lands sensur av etterprøvbart materiale fra «den svakere part» – Stortingsrepresentanter som lyver, skal beskyttes

29.05.2013: I GÅR SLETTET DE MEG FRA NYE MENINGER, I DAG FRA VÅRT LAND! HAR «NOEN» STORTINGSREPRESENTANTER GREPET INN?

29.05.2013 – I GÅR BLE MITT INNLEGG OM LØFTEBRUDD FRA POLITIKER SLETTET FRA NYE MENINGER – I DAG ER DET OGSÅ SLETTET FRA VÅRT LAND!: Politikeren: “Så gale som dette her, har`kje eg vært borte i! Her er det altså personforfølgelse, rett og slett” Når Reiertsen går, sier hun at min sak er meget spesiell,… Les mer 29.05.2013: I GÅR SLETTET DE MEG FRA NYE MENINGER, I DAG FRA VÅRT LAND! HAR «NOEN» STORTINGSREPRESENTANTER GREPET INN?