Jeanines Blogg. Når offentlig sektor misbruker makt.

Nav og myndighetsmisbruk

Blogguniversets Persona Non Grata.


BLOGGENS HOVEDSIDE – Informasjon om grove misligheter og Forbrytelser i Den Offentlige Tjeneste ved Nav Nordstrand Arbeid og Nordstrand sosialsenter fra flere år tilbake og frem til i dag:

http://bit.ly/UkcfR

 

Etter mye leting fant jeg endelig frem til en super søkemonitor som er med på å fremheve blogger i stor skala. Her var det bare og sende inn sine blogger, og så ville de straks bli synlige for veldig mange flere. Trodde jeg. Fullt så vel var det allikevel  ikke, noe jeg erfarte etter kort tid;

 

angry_wet_cat

To: sonitips@gmail.com
Subject: Håper alle tre innlegg kommer med🙂
Date: Wed, 2 Sep 2009 07:17:35 +0200

Hei, jeg håper at dere ønsker å ta inn alle mine tre blogginnlegg som jeg setter inn her.

Vennlig hilsen
Jeanine.

 

Sjefsgrisen Napoleon fordeler knapphetsgoder etter prinsipper som han ikke ønsker å etterleve selv

 

http://bit.ly/dmG4Xz

Hvem av oss skal få lov til å formidle virkeligheten bak “virkeligheten”?

 

http://bit.ly/2dW62P

(Det tredje innlegget slettet jeg fordi jeg skrev et nytt med mer info, men husker ikke hvilket det var).

 

02.09.2009 langt ut på dagen, skrev jeg til Sonitus igjen:

 

”Hallo. Jeg sendte tips natt til i dag om disse tre blogginnleggene. Jeg ser dem ikke på siden deres enda, og håper på et svar på hvorfor de ikke er tatt med ganske snart, siden de jo bare vil kunne være med hos dere inntil 2-3 dager etter at de er sendt inn. (Dette står på Sonitus side, der man blir orientert om at man kan sende inn tips om blogginnlegg, egne eller andres, som helst ikke skal være mer enn 2-3 dager gamle). – Det sto ikke noe der om at man evt. trengte å skrive en begrunnelse v/s av, men tar med en her for sikkerhets skyld;

 

Jeg spør om dere kan ta med innleggene, fordi den informasjonen jeg fremsetter er svært viktig at blir kringkastet til så mange som mulig da arbeidet med å sette søkelys på uregelsmessigheter innenfor vår offentlige forvaltning er godt underbygget, dokumentert og er arbeidet med nå i 18 måneder med start som artikkelserie på Aftenposten debatt i mars i fjor. Tusen takk”.

 

Fredag 04.09.2009 får jeg endelig svar fra Sonitus;

 

Hei!

 

”Beklager at du ikke fikk svar med det samme, denne mailen ble ved en glipp stående ubetjent noen dager.

 

Sonitus er en tjeneste som velger ut noen få ferske blogginnlegg og presenterer hver dag, og det er den som har vakt som bestemmer hva som skal inn. Jeg tror det du er ute etter kanskje er en tjeneste som http://blopp.no/

 

Der kan alle legge inn egne eller andres innlegg, slik at flere får dem med seg.

 

Vi har lagt inn bloggen din i RSS-leseren vår, så vi vil få med oss fremtidige innlegg du skriver».

 

Lykke til!

 

706248-magica16_super

Vel,vel – jeg har overhodet ikke vært på jakt etter ”Blopp”, jeg ville ha ”Sonitus” ut fra den informasjonen som sto formidlet på siden deres, og ikke i deres tilsvar til meg.

 

Gikk derfor på igjen med friskt mot, og sendte tips 07.09.2009 om mitt nyeste blogginnlegg til nettopp – Sonitus, siden det vitterlig er dette de oppfordrer til på sin side;

 

”Takk for svar. La ut et nytt innlegg i går som ikke har kommet med, og et i dag. Håper at disse kommer med på deres liste, i alle fall det første.

Jeg vil finne det særdeles underlig hvis dette ikke blir vist, da det inneholder svært viktig informasjon;

 

Vi opplyses ikke om at de nye lyspærene kan være livsfarlige

http://bit.ly/1UN8x4

 

Dagen før jeg sendte denne siste mailen, fikk jeg øye på Sonitus på Twitter og ble en ”follower”. Deretter bekreftet Sonitus at de fulgte meg.

 

Bio om Sonitus på Twitter;

 

”Sonitus.org gir deg kremen av norske bloggposter. Tjenesten drives på dugnad av en gjeng bloggere som ukentlig leser tusenvis av innlegg og anbefaler de beste”.


Innlegget om lyspærene kom ikke med, ikke gårsdagens innlegg, og intet svar heller.

 

Da er det vel bare å bite i det sure eplet og konkludere med at det jeg formidler, IKKE vil høre under ”kremen av norske bloggposter”...

 

Foruroligende, er det allikevel at kritisk informasjon vil være blant det som ikke vil bli trukket frem i denne ”kremutvelgelsen”.

 

En merkelig ting som har skjedd i dag, er at Valgprat.no sin side har gått i stå, og enn så lenge – mens de driver og retter opp problemet, har min blogg rast oppover med stormskritt, og blitt rangert som #9 på topplisten over KrF-blogger hehe ;D

 

Skal man være stygg og håpe at det vedvarer?😉

http://valgprat.no/

 

25.07.2010 er jeg nr. 7!

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den september 8, 2009 av i manipulering, Nyheter&Debatt, Politikk, Politikk, Samfunn, vilkårlighet med stikkord , , , , .
Follow Jeanines Blogg. Når offentlig sektor misbruker makt. on WordPress.com

Poster

september 2009
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 934 andre følgere

